3:e advent

Gud det är redan 3:e advent.
Jag ska alldeles straxt åka och jobba några timmar.
Se om julrushen kommer ïgång nått idag då ;)

Sen efter jobbet blir det hem och äta god mat med älsklingen och fira 3:e advent lite snabbt.
Jag ska iväg på ljusparty sen som börjar kl.17 så kommer inte bli många timmar som vi hinner ses.
Men det får vi ta igen i veckan.

Vad ska ni göra idag då?
Nej nu måste jag borsta tänderna och fixa i ordning mig det sista innan det är dags att jobba.
Kram på er allihopa

Kommentarer
Postat av: Veronica

:)



Livet rullar på sakta, har nog mer uppförsbackar just nu, men man får ta de som det kommer.



Gu va mysigt att de e bra med dej o magen! Ta vara på tiden o mys o längta ;)



Kram

2010-12-12 @ 13:59:27
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0