Annandag jul

Har nyss vaknat till efter att ha sovit i soffan.
Tänkte jag skulle sova 1 timme eller nått, men det blev visst lite längre (2½ timme).
Hoppas jag somnar inatt bara, men det ska nog gå bra så trött som jag känner mig.

Har ju jobbat idag också.
Det gick bra, var en del byten men även många som skulle handla för sina presentkort som dom fått i julklapp.
Imorn så ska jag jobba igen, ska stänga då så får se hur det går.
Känns i alla fall skönt för då får jag ju ännu längre sovmorgon...Love it!

Nu så ska jag kolla på Vem kan slå Filip & Fredrik på datorn.
Sen ska jag kolla på det nya programmet som jag fick se gick på ettan.
Missade ju det för vaknade mitt i och då ville jag inte kolla så det ska jag också kolla på datorn.
Sen får jag se om det är något annat att kolla på.

Vad har ni gjort idag då?
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0