Föräldragrupp

Japp idag är det dags att ha första föräldragruppsträffen.
Känns lite pirrigt eftersom man inte vet riktigt vad som väntar eller vilka som kommer att gå i våran grupp.
Men det känns ändå kul att det händer lite mer nu med tätare kontakter med barnmorskan och såna saker.
Vill så gärna att det ska vara Mars snart, men ändå inte.
Jag trivs att vara gravid och känna när bebisen sparkar därinne, men tror nog det blir roligare när bebisen vill titta ut så man kan mysa en massa. Gud vad jag tjatar om det, men är nog någon mer som känner igen sig i att "bara" vänta på att veckorna ska rulla på.

Imorn så går vi i alla fall in i v.27+0.
Säger man att man är i vecka 27 eller 28 då?
Har aldrig riktigt förståss det där.

Nej nu ska jag snart hoppa in i duschen så jag är fräsch och fin när vi ska iväg.
Vill ju vara en snygg mamma...Hihi!
Vad ska ni göra för kul idag? Nyfiken...
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Har heller inte fattat det här med räknande av dagar, tyckte det räckte gott väl att hålla koll på veckorna. Men barnmorskan fick lära mig häromveckan.

27+0 inne bär att du gått 27 fulla veckor och nu är inne i din 28:e. Du är alltså i vecka 28.



Vad tidigt ni fick komma igång med föräldragrupp, vår har inte börjat ännu!!

2010-12-09 @ 12:59:02
Postat av: Kamilla

Den drar igång den 22 dec, så det är på g iaf :)



Nej du ingen möblering i barnrummet här inte, just nu är alla tapeter nedrivna och ja,... rummet är under upprustning. Inreda ska jag göra när jag går hemma i januari tänkte jag :)

2010-12-09 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0