Fredag

Då var det redan fredag igen.
Gud va fort det går...Förstår inte men veckorna bara springer förbi.

Idag så ska jag i alla fall kolla på Idol finalen.
Den kan man ju faktisk inte missa...Jag hoppas verkligen att Jay tar hem hela skiten nu bara.
Blir kul att se vad dom kör för låtar och det ska bli kul att höra vinnarlåten.

Får se om jag ska åka hem till Micke & Angelica.
Mamma skulle dit och vara barnvakt åt Melker och det var ju ett tag sen som jag träffade min busunge så det får nog bli så. Jerry skjutsar nog dit mig innan han börjar jobba så det blir perfekt det!
Busa av mig lite så länge jag orkar och kommer ner till golvet ;)

Vad ska ni hitta på idag då?
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0