Helgen

Som ni märkt så har jag inte hunnit blogga nått i helgen.
Jag har inte ens varit inne på datorn så det förklarar ju saken.
Nu tänkte jag i alla fall dela med mig lite av vad jag haft för mig.
Kanske är någon som vill veta :)
Annars så får ni veta det nu ändå om ni inte slutar läsa förståss...hihi...

Fredagen: Då jobbade jag. Inget ovanligt nu när det är Juletider, men det är riktigt skönt för tiden går så himla fort! Sen på kvällen så hade jag & Jerry lite tacomys, Ann kom hit också och gjorde oss sällskap. Sen blev det sängen, orkade inte vara uppe så länge.

Lördag: Jobbade jag igen 10-15. Kan säga att julrushen drog igång litegrann i alla fall.
Var ju inte jätte långa köer hela tiden, men ibland så var det ju kö. Fast vi är så snabba i kassa, speciellt nu nr vi har självinslagning så kunderna får hjälp av oss riktigt fort och allt flyter på bra!
Efter jobbet så kom Ann och hämtade mig på jobbet, sen åkte vi hem till Ann, Bosse och Emma. Där hade Emma & Jerry gjort mat till oss så då käkade vi och sen så spelade vi sällskapsspel resten av kvällen tills Jerry och jag åkte hem vid 23-tiden.

Söndagen: Jobbade 11-17. Var ungefär som lördagen, men liiite mer kunder :)
Sen tog jag bilen till Bokia där jag hämtade upp Ann, Emma & Jerry. Sen blev det hem till Lovartsvägen igen. Vi käkade lite mat och sen kollade vi på Dumma mej...Trodde jag skulle dö av skratt för Jerry fick ett riktigt skrattanfall så han grät. Jag kan verkligen inte hålla mig när han börjar...Han har ett riktigt smittande skratt! Ännu en sak som jag älskar med min underbara pojkvän! Efter filmen så åkte Jerry och jag hem till oss och mös lite med kissarna innan vi gick och la oss.

Så har min helg sett ut.
Har ju faktiskt hunnit med en massa. Inte konstigt att jag är trött nu!
Vad har ni gjort i helgen då?
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0