Juldagen..

Tänkte bara berätta lite om juldagen.
Var ju hemma hos storebror med familj detta år.
Började med att vi fixade till maten och sen när allt var klart så var det bara att hugga in för dagens julbord.
Det smakade lika gott som dagen innan, men höll mig till bara en portion ändå.

Efter maten så blev det lite kaffe och så lite godisätande :)
Sen var det bara att vänta på att tomten skulle komma.
När han väl kom så häll Jerry på att skratta ihjäl sig så jag kunde inte heller hålla mig..haha..
Melker han hjälpt tomten att dela ut alla julklapparna, eller nästan i alla fall.
Han tröttnade lite innan och började öppna sina julklappar istället.

Efter tomten gått så var det bara att börja öppna.
Jerry han skulle ju åka och jobba så han hann precis vara med och öppna.
Jag längtar redan tills nästa år då vi också har en liten.

Kan ju berätta lit vad jag fick, får se om jag får med allting bara.
Smycken (Halsband & armband), ramar, ljuslyktor, almenacka (med Melker på)och en massa kläder.
Våran lilla bebis fick en pyjamas, sen 2 reflexer där det stod "pytteliten" på :)
Jag blev verkligen jätte nöjd med alla julklapparna..Tack så mycket allihopa!

Måste ju berätta om en julklapp som mamma och pappa fick också.
Emma (Jerrys syster) har ju hjälpt oss syskon att ta ett kort på oss som vi förstorade och fixade till.
Det fick dom igår i alla fall och dom blev jätte glada!
Skönt att man äntligen slipper vara livrädd att försäga sig...
Kan ju lika gärna visa er eftersom jag har bilder på det!
Japp..Bilderna får avsluta detta inlägg.
Tack för en underbar juldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0