Lördag

Då var lördagen slut.
Jag har gått och lagt mig i sängen nu. Har precis duschat, haft lite pedikyr och sen målat naglarna. Pedikyren får jag väl passa på att göra nu medans jag når ;) Får vara glad så länge jag kommer ner till fötterna.
Hihihi...Den senaste veckan bara så tycker jag magen har vuxit som tusan och ändrat lite form.
Det känns skönt för nu syns det att jag är med barn.

Jaja, kan ju berätta lite om dagen.
Jobbade ju först 10-14. Sen åkte jag hem och vilade i soffan en liten stund.
Efter det så köpte Jerry och jag med pizza och åkte ut till Frida, Tommy & Elias för lite lördagsmys.
Pratade och bara tog det lugnt precis som vi brukar göra. Alltid skönt att bara vara och inte känna en massa måsten hela tiden. Senare på kväll så åkte killarna in till stan för att hyra film och köpa lite godis.
Blev Bröderna Karlsson, en helt okej film men man kunde nästan lista ut hur en del av filmen skulle bli.
Men det var i alla fall skönt med en lättsam film som man inte behöva tänka så mycket i för att hänga med.
Efter filmen så åkte jag och Jerry hem.
Jerry släppte jag av hos en killkompis, dom skulle ha lite tv-spelskväll.
Hoppas att det gått bra, men det behöver jag nog inte vara orolig över. Får se när han kommer hem inatt, jag kanske har somnat innan dess. Det skulle inte förvåna mig för gud va trött jag är.

Nu får det räcka med bloggande för idag.
Ser att under dagen har jag haft en massa besökare.
Är ju nyfiken så vore kul om ni bara lämnade ett litet avtryck.
Har ni en egen blogg så lämna gärna adressen till den så jag har lite att läsa ;)
Godnatt & sov så gott allihopa...Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

jag e inne o kikar vettu :)

2010-12-06 @ 16:41:40
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: marlén

Hihi..det låter bra det. Och jag är inne och kollar till dig lite då och då ;)

2010-12-06 @ 21:11:47
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0