Måndag

Jobb igen...10-18.
Konstigt va?!

Efter jobbet så tog jag en promenad till stan.
Tanken var att jag skulle gå hem eftersom Jerry hämtade bilen på Leklådan förut eftersom han skulle ha den till sitt jobb. Men jag kom inte så långt förrens mamma ringde och frågade om jag hunnit hem än.
Det hade jag ju inte gjort så hon kom och hämtade mig.
Men innan vi åkte hem så gick vi på stan en snabbis, jag var tvungen att kolla efter något mer till Jerry och nu har jag gjort det. Men har bara lagt undan det tills på torsdag eftersom att jag inte får pengar förrens dess.
Tror nog att han kommer bli nöjd, hoppas på det i alla fall!

Nu så sitter jag i soffan och kollar på Jul med Ernst.
Ska verkligen ta det lugnt nu ikväll, bara hoppa i duschen sen också innan det är dags för sängen så jag är fräsch imorn. Har käkat nyss också så nu är jag mätt och belåten.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0