Måndag

Ny vecka..igen..
Idag har jag jobbat. Gick sådär på jobbet idag, märks att man inte är ensam i sin kropp längre.
Har ju inte samma ork som innan och nu börjar jag känna av det mer än jag gjort förut.
Får tänka mig för lite extra nu innan jag gör vissa saker känner jag.

Efter jobbet så gick Jerry och jag och handlade.
Sen fixade vi i ordning tacos och förberedde oss för en myskväll.
Arsenal - Chelsea spelade idag och gud vilken bra match!
Det slutade 3-1 till Arsenal och kan säga att det behövdes.

Nu så har jag precis kommit ut ur duschen och lagt mig i sängen.
Ska betala lite räkningar och göra rätt för oss innan det är dags att sova.
Sen så blir det upp och jobba imorn igen, hoppas att det känns bättre imorn.
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0