Måndag

Ny vecka...Igen!
Är redan vecka 50..Helt sjukt!

Vad är dagens planer då?
Än så länge är det bara bestämt att Jerry & jag ska till Micke, Angelica & Melker ikväll.
Ska kolla när Arsenal spöar skiten ur Manchester United...eller?! ;)
Får se till att vi håller sams bara...Jerry och jag håller ju på Arsenal och Micke håller på Manchester.
Blir spännande i alla fall!
Hihi..Jerry ska ta på sig sin Arsenal tröja i alla fall.

Annars idag blir det nog lugnt.
Har nyss käkat lite frukost. Får se om jag kanske ska ta mig lite frukt snart också.
Har noja på clementiner...Mmm...Mums!
Ska väl i alla fall sminka mig och fixa håret lite.
Kanske hoppa ur morgonrocken också, men känns inte som någon jätte panik.

Vad ska ni göra idag då?
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0