Nämen

Jag tvärslocknade visst i soffan under Byggfällan. Tur att man kan kolla på nätet så man fick se resultatet.
Just nu gör jag inte så mycket. Har hämtat upp tvätten i alla fall så ska plocka in den innan jag går och lägger mig. Skönt att slippa ha IKEA påsarna ståendes framme...hihi...Men dom är riktigt bra att bära tvätten i!
Har käkat lite kvällsmat också.
Det fick bli rostat bröd med marmelad och sen lite varm obóy till det.
Kan säga att det smakade himla gott!

Nu ska jag kolla på en dokumentär på svtplay.
Etnisk plastikkirurgi heter den, missade första delen så ska se den nu.
Sen ska jag kolla på del 2 på en gång också...Nu är bara frågan om man ska ta med sig laptopen och lägga sig i sängen och kolla...hmm?!

Jo så får det bli.
Sängen nästa, men först kvällens vanliga rutiner.
Katterna mat & vatten, tömma kattlådan, tvätta bort sminket och borsta tänderna.
Sen blir det ju tvätten idag också, men det går fort.

Kanske skriver ett litet natt inlägg sen.
Kram på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0