Ny vecka

Då var det måndag igen.
Det har varit en måndag med blandade känslor.
Vill inte gå in mer på det här så vi tar något roligare istället.

Nu ikväll så har Frida & Angeline varit här.
Vi har gjort lite julgodis. Lite av en ny tradition har det blivit och skit mysigt.
Hoppas att godiset smakar bra men det tror jag absolut att det kommer göra.
Det fick bli knäck, vaniljkola och sen wienernougat!
Lyssnade på julmusik, fikade lite och så ick det bli lite julmust.
Är årets första julmust för mig och kan säga att det smakade riktigt gott!
Tack brudar för en jätte mysig kväll.
Skönt att inte vara ensam och skönt att få annat att tänka på.

Nu så ska jag kolla på Svenska Hollywood fruar och bara ta det lugnt i soffan.
Får se hur länge man kommer vara vaken idag. Känner mig lite trött redan nu, men kommer säkert inte komma i säng förrens efter klockan tolv.
Imorn så ska jag i alla fall med Angeline, Noah, Frida & Elias till Degerfors och kolla i lite affärer.
Blir nog ingen shopping för min del, om jag inte hittar några julklappar förståss.
Men det kommer jag hinna köpa den 14:e när det är dags att åka till Örebro.

Nej ha en bra kväll..
Kram på er

Kommentarer
Postat av: e

saknar er!

2010-12-06 @ 21:40:11
URL: http://emmafridaelisabeth.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0