Onsdag

Jobb..Jobb och så lite mer jobb.
Men imorn så jobbar jag sista dagen innan jul.
Det kommer att bli så skönt att vara ledig några dagar.
Hoppas att tiden går lika fort som den gjort hela veckan bara!

Efter jobbet idag så fixade jag dom sista julklapparna.
Så skönt att jag kunde fixa det idag så slipper jag i alla fall det imorn.

Efter stan så åkte jag hem. Då tog Jerry och jag med oss alla julgranstillbehör upp.
Jerry fick även hjälpa mig att bära ett tungt paket också..Tack älskling!
Sen så gick vi till Ica Maxi och handlade lite mat för kvällen.
Kan säga att det inte var någon höjdare att vara ute i denna kylan men det vet ni nog redan.

Skyndade hem och lagade i ordning lite mat.
Blev fläskfilé, klyftpotatis, vitlökssås med stekt paprika och champinjoner.
Till förrätt så gjorde vi lite räkcoctail...Mmm...

Sen när vi ätit upp så var det bara att ta tag i operation klä julgranen.
Tur att vi började när vi gjorde för det tog ett tag, men gud va fint det blev.
Nu står den i vardagsrummet och lyser upp lite mysigt!
Har ju lagt alla julklappar under granen nu också och jäklar...
Trodde inte vi hade köpt så många men jag hade visst fel!
Satta på snöre på alla paketen också, vill inte göra det för tidigt eftersom katterna aldrig kan låta det se fint ut. Jaja, vi får se hur mkt snöre som är kvar på fredag och lördag.

Nu så fixar jag bara den sista julklappen.
Sen så blir det att hoppa in i duschen och sen sängen.
Måste ju upp lite tidigare imorn eftersom vi ska till barnmorskan kl.09.00.

Nu fick ni lite att läsa igen :)
Ha en fortsatt bra kväll..Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0