Tack

Jag måste vara bland de lyckligaste människorna i världen.
Vill bara säga tack!

Tack Jerry för att du är världens underbaraste pojkvän.
Du gör mig verkligen till din egna lilla prinsessa och det finns ingen som kan få mig att må så bra som du.
Tack för att du alltid finns där & för att du är den du är!
Jag älskar dig Jerry Axberg & jag kommer alltid att älska dig.
Nu vet jag att jag har träffat prinsen i mitt liv.
Du är den jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med...Pussss...

Tack mamma, pappa, brorsorna & deras brudar & så lilla Melker så klart!
Vad skulle jag göra utan er?!
Känns helt underbart att ha en sån relation som vi har till varandra.
Vi kan verkligen prata om allt och det är det som gör oss så speciella.
Ni är underbara allihopa & jag skulle absolut inte klara mig utan er!
Jag älskar er, jag hoppas att jag visar det & att ni aldrig glömmer bort det.

Vill även tacka Ann, Bosse & Emma för att ni är så himla goa mot mig.
Ni är som en extra familj för mig och jag älskar er så mycket!
Kunde inte ha fått bättre svärmor, svärfar eller svägerska.
Ni är underbara!

Vännerna...Självklart skulle jag inte vara den jag är idag om jag inte haft mina brudar.
Jag älskar er så himla mycket och ni får mig att må så himla bra.
Vi vet verkligen vart vi har varann och vi behöver inte höras varje dag för att veta att vi finns där för varandra.
Nästa sommar brudar så får det bli att skaka rumpan som f*n.


Tack allihopa för att ni vill vara tillsammans med mig & för alla minnen vi haft och ska skaffa oss.
Tillsammans är vi oslagbara!
Glöm aldrig det.
Många Pussar & kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Storebrorsan!

Hej Syrran! Ja det gör du allt genom att vara den du är Vi älskar dig/er hur mycket som helst <3 ska bli kul när eran lilla plutt kommer till världen :0) Ha det bäst många pussar & kramar från oss Trevlig andra advent :0)

2010-12-05 @ 12:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0