Tisdag

Snart är tisdagen slut.
Har ju jobbat idag också, idag var det mindre folk än igår så tiden gick inte så fort idag.
Hade inte så jätte mycket att plocka med heller, men en del gick att få upp i hyllorna i alla fall.

Vid 18-tiden så kom Jerry och hämtade mig i alla fall så då åkte vi och köpte mat.
Jag köpte pizza och Jerry en kebabtallrik. Det smakade smaskens!

Nu så sitter jag framför datorn och Jerry spelar Fifa.
Mamma har nyss varit här och hälsat på också. Fick en lite pyjamas med mössa till bebisen också.
Det var jätte sött :)

Nu ska jag kolla runt lite och sen så blir det mys i soffan innan det är dags för sängen.
Ska jobba imorn igen, sista dagen nu den här veckan så det ska bli sååå skönt.
Känner att jag behöver vila lite för nu har det varit mycket hela december.
Jag har ju jobbat varje helg!

Nej kolla runt var det ja...
Vad har ni gjort idag då?
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0