Tisdag

Idag har jag inte gjort så mycket.
Tagit det lugnt, tagit en promenix till affären och sen hem igen och gjorde lite mat.
Det fick bli hemmagjort mos och ugnsstekt falukorv. Det var gott!

Sen medans Jerry & jag lagade mat så gjorde vi det årliga pepperkakshuset.
Det kan vara det mest oseriösa pepparkakshuset någonsin, men skit samma.
Vi hade i alla fall jätte kul när vi gjorde det och det är ju faktiskt huvudsaken.
Nästa år så kommer vi ju ha en liten som säkert kommer vilja att hjälpa till, i alla fall kolla på :)

Nu på kvällen så har jag varit hemma hos mamma och pappa en sväng.
Tobbe blev grattad av några släktingar som inte kunnat komma tidigare så det blev lite fick och en hel del prat.
Gick väl hem vid halv tio, det var alldeles lagomt.
Nu så har jag legat i soffan och bara tagit det lugnt.

Fick ett litet energi ryck innan jag skulle lägga mig också så nu är i alla fall diskmaskinen ur och i plockad. Slipper man att göra det imorn bitti och man slipper se all disk.

Nu så ska jag kolla på Paradise Hotell och sen blir det nog att läsa lite bok och spela speldosan för bebben.
Verkar i alla fall tycka om det för den börjar sparka på en gång den hör musiken. Myspys!

Godnatt och sov så gott allihopa.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0