Vecka 30+0

Går in i veckan 30 idag (fredag) och det betyder att det bara är 10 veckor kvar till BF.
Jäklar va fort tiden har gått. Förstår inte vart den tagit vägen.
Känns som om det var nyss sm vi berättade för våra familjer att vi väntade smått.
Kommer ihåg när Jerry skulle berätta..Stackarn var så nervös att han inte ens kunde äta.
Älsklingen då..Tur att vi fick en sån bra reaktion, men det var jag inte så jätte nervös för.

Nu så har vi i alla fall fyllt våran första byra låda med en massa små kläder.
Vi har bestämt att vi ska börja bygga möbler i mitten/slutet av januari.
Säng har vi beställt från jobbet så den behöver vi bara hämta, sen skötbord önskar jag mig i födelsedags present. Känns skönt att önska sig lite till bebben även fast det är jag som fyller för jag vet inget annat som jag vill önska mig. Lika bra att det blir något som vi behöver..Finns nog inget som kan slå min födelsedagspresent som jag fick förra året ändå..Kolmården och få vara så nära delfinerna! Drömmer mig tillbaka..

Annars så känns allting jätte bra.
Bebisen rör sig jätte mycket därinne nu, skulle vara kul att se vad den håller på med för jäklar va det trycker. Stackarn har det nog ganska trångt därinne, men den får stå ut ett tag till (10 veckor). Hoppas ju att det blir 10 veckor så jag inte behöver gå över tiden..men det hoppas nog alla!
Nu så vill jag se vårat lilla underverk. Vill veta om du är lik mig eller sin pappa.
Spelar ingen roll eftersom vi är så snygga tillsammans..Haha..där fick jag till det!

Blev ett väldigt långt inlägg..
Det trodde jag inte när jag började skriva, men skönt att bara skriva av sig en massa också.
Bjuder på ett nytt inlägg med lite information från mammasidan.se precis som jag brukar.
Kram på er allihopa


Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ja usch, jag känner med Jerry jag var oxå vrålnervös när vi skulle berätta! :)

2010-12-31 @ 19:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0