Barnvakt

Idag när jag slutade klockan 18 så kom mamma och mötte mig.
Jag cyklade ju till jobbet imorse så älsklingen kunde ha bilen till jobbet.
Vi tog i alla fall sällskap hem, mamma har köpt en resesäng nu så att Melker kan lägga sig och sova i den när de är på besök eller när han ska börja sova borta...En bra investering!

I alla fall så blev det en ordentlig promenad...ca.1 timme i alla fall.
Först så gick vi förbi mamma och pappa och lämnade resesängen och min cykel så pappa kunde pumpa den åt mig. Sen gick vi vidare bort till Micke, Angelice och Melker.
Mamma skulle vara barnvakt medans Micke och Angelica tränade så då följde jag med.
Hade ju ändå inget annat för mig.

Gud va go han är Melker.
Han växer och blir så stor..jösses va fort det går.
Gick jätte bra att vara barnvakt åt honom, han är ju så lättsam att ta hand om :)
Vid 22-tiden så gick vi hemåt och då hade det ju kommit en massa snö.
Var blöt upp till knäna nästan när jag kom hem så nu hänger jackan på balkongen, jeansen, vantarna och halsduken i badrummet. Får ta reda på det imorn bitti när jag ska duscha.

Näe nu är det snart läggdags.
Ska upp vid 7.30 imorn. Ska första skjutsa Angelica till jobbet kl.9 för hon ska dit och hälsa på innan hon börjar jobba efter sommaren och sen efter det så ska i till Örebro. (om vädret inte är som nu ikväll).
Jag håller tummarna för att vädret blir bättre så vi kan åka.

Godnatt och sov så gott..
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0