Burr

Fy tusan vad jag fryser..burr va kallt det är!
Sitter just nu vi datorn, har suttit här sen jerry åkte till jobbet.
Vet inte vad jag har gjort, men klockan har bara sprungit iväg.
Inte är det nått att se på teven heller..hoppas att det börjar nått bra snart i alla fall.

På jobbet idag gick det bra. Fixade i ordning kläderna för det har sett lite tråkigt ut.
Men nu blev jag i alla fall jätte nöjd, Nettan och jag hjälptes åt litegrann men mest mina ideér...hihi...
Hoppas att chefen tyckte det blev bra också.
Blir han inte det så får han göra det bättre själv ;)
Hade sån lust att fixa lite mer, men ingen idé att dra igång med en massa projekt och sen inte hinna klart.
Nu jobbar jag ju inte förrens helgen v.10 så.

Näe...nu blir det på med tofflorna och sen bädda ner sig i soffan :)
Vad ska ni hitta på då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0