Changeling

Ikväll så går Changeling på Canal+ så den ska jag kolla på.
Den börjar kl.21 så jag passar på att blogga och kolla runt på nätet så länge.
Har i alla fall tänt en massa ljus i vardagsrummet och filten ligger framme, men just nu har Smulan tagit den. Tur att vi har en till...hihi...

Annars idag har vi varit hemma hos Ann & Bosse.
Käkade tacos och kollade på Arsenal. Tyvärr gick det inge vidare för Arsenal, dom hade verkligen inte turen på sin sida, men de måste lära sig att skjuta och inte dribbla/passa in bollen i mål.
Jerry han åkte till jobbet vid 17.35 men jag stannade kvar hos Ann och Bosse och kollade klart på fotbollen. Sen skjutsade Bosse hem mig för de skulle ändå ta med en lampa som de ska låna till sitt ny möblerade vardagsrum. Vi använder ju ändå inte den lampan nu så de kan lika gärna ha de så den används :)
Blev i alla fall riktigt snyggt i vardagsrummet..det kändes så mycket större.

Näe...Nu ska jag kolla vidare, men kollar säkert in senare och skriver lite.
Ha en underbar kväll..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0