Hmm..

Känner mig rastlös!
Har varit iväg och gymmat med Jerry :) Körde axlar idag, men det gick sådär tycker jag. Kändes att man hade kört bodypump igår.

Nu väntar jag på att kycklingen ska bli klar så vi kan käka.
Blev ju lite hasselbackspotatis kvar sen igår så det får bli lite rester idag. Inga fel det inte :)
Så finns det ju god sallad kvar också...lyxigt värre!

Jerry ska snart iväg och fika så jag vet inte vad jag ska hitta på.
Ideér någon?
Blir nog att bara slöa framför teven och ladda för veckans 2:a Indoor walking pass.
Nu jäklar ska väl ändå magen försvinna...önsketänkande, men men!

Näe...nu ska jag pussa lite på älsklingen ;)
Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0