Jahapp

Nu har jag gjort klart albumet...
Det tog 2 dagar bara så var det klart.
Förstår inte att jag ska göra saker så fort, kunde ju ha spart det till veckan för då kommer jag ju ha hur mkt tid som helst att pyssla. Har ingenting planerat, förutom att storebror fyller år på torsdag så då är de kalas, men Jerry han jobbar ju lång vecka så nu får jag väl ta lite mer bilder på kissarna så jag får något mer att sätta in.
Finns ju en del sidor kvar i albumet, men de e ju inga fel.
Får be Emma ta lite fina bilder på dom med sin kamera, men är ju lättare och blir finare bilder om man tar när de är ute och det blir ju inte förrens till sommaren eller i alla fall våren.

Lovar att jag ska dela med mig lite av vad jag skapat, men det får bli imorn för nu ska jag väcka älsklingen som somnat i soffan och så är det hopp i säng...Behöver ju inte vara vaken lika länge som vi var igår.

Godnatt och sov så gott allihopa...
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0