Just ja..

Jag har ju glömt att berätta hur det gick med jobbet på Ica MAXI.
De ringde mig i fredags och det blev tyvärr ett nej, de skulle inte ha in så många nu men han tackade så mycket för att jag kommit och träffat honom och så sparade han i alla fall mitt brev ifall de behövde ha in fler personal.
Så nu är det bara att hålla tummarna att de kommer att behöva fler.

Känns som att börja om på noll igen...men "bara" att söka vidare.
Om det bara fanns några jobb att söka...eller ja visst finns det jobb, men vill ju jobba med något man kan tänka sig också och som passar en för annars kommer man ju inte att göra så bra ifrån sig.
Om det är någon som har nått jobb som skulle passa mig så lämna gärna ett meddelande :)

Nu ska jag sova..hoppas jag :)
Kommer säkert på nått mer men det får vänta tills imorn..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0