Mys pys i Lämås

Jajamensan..idag så åkte Jerry och jag ut till Frida, Tommy & Elias och hälsade på.
Köpte med mat ut som vi (Frida) lagade i ordning...pastasås med bacon...mmm!
Angeline, Mathias och Noah var också med...
Alltid lika mysigt att ses!

Jag blev kvar och kollade på Melodifestivalen med Frida, Tommy och Elias.
De andra åkte hem...Jerry åkte till jobbet.
Blev lite kortspel också...Frida och jag körde stress och det var riktigt, riktigt kul.
Fick så jäkla ont i magen av allt skratt..shit alltså..haha!

Nu har i alla fall Frida skjutsat hem mig.
Tack gumman...Slapp jag sitta ensam hemma ikväll.

Här kommer lite bilder på Noah & Elias.
(Tommy & jag blev med också...nästa gång måste jag få alla på bild).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0