Onsdag

Jaha, då är det onsdag..är lite dagvilsen känner jag.
Ska i alla fall åka bort till Träningslagret för att köra lite bröst med älsklingen.
Är inte så taggad för att gymma idag, men hoppas det blir bättre när jag kommer dit bara.
Ska ju öven köra bodypump ikväll kl.17.35 och det känner jag mig lite mer taggad för.

Annars idag blir det nog lugnt.
Ikväll så kommer några kompisar till Jerry hit så ska vi kolla på Arsenal.
Hoppas de vinner nu bara..Håller tummarna!

Näe, nu ska jag sminka mig och göra mig klar för gymmet.
Föresten mamma...Hur mår du idag?

Kommentarer
Postat av: Anitha Forss

jo då jag mår sådär. jag vet att jag har en rumpa o lår. men men det går väl över. puss o kram. MAMMA.

2010-02-17 @ 18:02:13
Postat av: svar till mamma

Ja, men nu vet du ju vad det är för nått.

Du får följa med mig fler gånger :)

Skönt när det blir varmare ute, då kan vi gå ut och gå...Puss å kram

2010-02-17 @ 19:43:05
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Postat av: Karin

Va duktig du är som kämpar på!

Jag e helt paj efter pumpen igår...satan vilken träningsvärk jag har!!!

Hahahah

Kram K

2010-02-17 @ 22:31:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag va där i tisdags på angelas pass :)

Nä inte testat det än, är det kul?

Fan jag e ju rädd att jag ska spy efter 5minuter...haha



Kram

2010-02-18 @ 12:27:15
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0