Onsdag

Imorn är det onsdag.
Ska väl inte göra så värst mycket. Har ju tvättat, dammat, dammsugit och moppat idag så då är ju de avklarat i alla fall. Ska i alla fall iväg och handla imorn, måste köpa en ny vattenkokare för nu har våran gått sönder.
Sen ska jag handla mat för imorn kväll också.
Micke, Angelica och Melker kommer ju hit så Jerry och jag tänkte bjuda dom på lite mat.
Det får bli hasselbackspotatis, kycklingfilé, creme fraiche (basilika chili) och sen sallad.
Det kommer nog att smaka riktigt bra...Jag ska laga maten själv för Jerry ska iväg och köra Bodypump.
Faan..jag vill också med, men vågar inte än eftersom jag fortfarande känner i ryggen.
Är det inte bättre till nästa vecka så får jag ringa till en naprapat och höra med den vad jag ska göra.

Näe...Nu som sagt ska jag hoppa in i duschen.
Natti Natti allihopa...Lämna gärna ett litet avtryck efter er när ni är inne och hälsar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0