Shopping

Idag så har jag varit med brudarna till Örebro och shoppat.
Först blev det IKEA, där köpte jag en massa ljus så nu kan jag elda hur mkt jag vill, köpte även med ett paket galgar så jag kan hänga upp lite mer kläder i garderoben :)
Sen köpte jag med en matstol åt Melker som mamma ska ha hemma hos sig.

Efter IKEA blev det Marieberg.
Alla hittade nånting, var alldeles lagom med folk och lagom mycket shopping.
Jag köpte en klänning & ett linne på Gina Tricot, mascara, balsam och saltvattenspra på H&M, sen Osis Dust it på nån affär..nu ska jag bli lika fin i håret som när Emma fixade det åt mig på min 25 årsfest. Sen köpte jag även en liten present till Jerry eftersom vi firar 6 år imorn :) Nånting ska han allt få.
Sen så fixade vi present till Frida också lite diskret, tror inte hon märkte nått...schhh...säg inget nu :)
Sen fick det bli lite papper på Panduro så att jag kan göra ett grattis kort till Frida.

Det var nog allt tror jag.
Tack Frida, Angeline & Maria för en toppen dag.
Har kramp i magen efter alla skratt...Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0