Tisdag

Idag är det en sån dag då jag antagligen kommer att gå i mysdressen och uppsatt (skitigt) hår hela dagen.
Har snart tvättat klart i alla fall så då är det en sak mindre att göra.
Annars idag ska jag damma, dammsuga och moppa golven...det är välbehövligt.
Men ska inte göra det förrens Jerry sticker till jobbet..måste ju passa på att mysa också dom timmarna som han är hemma :)

Sen när han åkt så åker dammsugaren fram...då kommer ni inte undan era äckliga dammråttor...hihi!
Ska bli skönt att få det rent och fräsch, speciellt eftersom Micke, Angelica och Melker kommer hit och hälsar på imorn. Ska bjuda på mat också, men vet inte vad jag ska hitta på.
Nån som har något gott recept som inte är alldeles för avancerat?

Näe..nu ska jag kolla vidare på datorn.
Skriver säkert mer senare...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0