25 år..

Idag är den stora dagen här..
Jag fyller hela 25 år..herregud va det går undan!
Vaknade av att Jerry kom in med frukost på sängen och lite paket.
Fick Singstar + mickar till PS3:an så nu kan jag sjunga hellre än bra.
Jerry och jag har redan sjungit en del och det gick ju skit bra..hihi

Just nu så är det en massa förberedelser för kvällen, men jag har koll på läget och känner mig riktigt lugn.
Trodde jag skulle vara med stressad men men...ska väl inte säga för mycket för är ju några timmar kvar så jag kommer nog på nått sen som jag glömt eller som jag måste göra innan alla gästerna kommer.
Tur i alla fall att jag har en sån underbar pojkvän som hjälper till här hemma.
Har ju tvättat kl.7-12 och sen har vi skurit grönsaker och stekt köttfärsen. Är bara några lökar kvar som ska skäras och sen ska allt packas ner i påsar för att ta med bort till lokalen.
Är ju lite orolig äver hur man ska frakta tårtorna, men de går nog bra.
Vi får köra försiktigt och sen får vil hålla i dom så gott det går :)

Ser verkligen fram emot kvällen.
Det kommer bli riktigt trevligt och mysigt. Lovar att ta en massa bilder så jag kan visa er lite hur min födelsedag firades.
Nu ska jag gå och plock lite igen.
Jerry åkte iväg och köpte lite mat så då passade jag på att skriva litegrann på min stora dag :)

Ha en underbar dag..det kommer i alla fall jag att ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0