Äntligen helg..

Gud va skönt med helg...nästa vecka vid den här tiden så har en av mina största drömmar gått i uppfyllelse.
Då är jag nog hos delfinerna och simmar..Längtar!
Har fortfarande inte fattat nånting, så får se hur det känns på torsdag kväll när jag ska försöka sova. Kommer väl kännas som det gör innan Julafton. Även fast man är "vuxen" nu så är det fortfarande speciellt med Julafton.

Nåja nu vidare till denna helgen.
Idag så har jag tvättat, eller jag håller på. Är inte riktigt klar än!
Snart är det dags för mat...ska åta potatisgratäng, lövbiff och börnisås...mums!
Sen ska jag skjutsa älsklingen till jobbet och efter det ska jag vara chaffis åt Ann och Bosse. De ska ill Valsverket och kolla på "Queen". Sen ska jag hämta dom ikväll/inatt nån gång :)
Imellan där ska jag kolla på Let´s dance och käka lite godis...Me like!

Imorn så ska jag jobba på Leklådan. Jobbar 10-16.
Vill verkligen att jag ska få svar från Maxi snart också...Hoppas verkligen att jag får jobbet.
Annars vet jag inte vad jag ska göra. Är ju ingen höjdare att jobba timmar bara, speciellt inte när man blivit uppsagd på grund av arbetsbrist. Jaja, måste ju ha pengarna så är ju inte så mycket att välja på.

På söndag ska jag köra SISTA SPINNINGPASSET!
Är ju delade känslor, men jag ska i alla fall köra järnet...Det MÅSTE jag göra juh!

Nej nu ska jag ta isär katterna, de håller på att slåss och härja för fullt...
Ha en underbar dag..kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0