Bara 1 dag kvar

Imorn vi den här tiden så är jag i Kolmården...shit!
Börjar redan nu pirra i magen..kan inte fatta att jag ska få träffa mina favoritdjur imorgon och att jag kommer få klappa dom...Hur känns dom egentligen?
Jag lovar att berätta det när jag vet :)

Idag ska jag förbereda lite matsäck som vi kan äta efter vägen.
Måste ladda batterierna i digitalkameran och videokameran, sen måste vi iväg och köra cd-skivor så vi kan filma alltihop. Måste nog själv se filmen efteråt för att fatta vad jag varit med om :)

Nej...nu ska jag fortsätta att kolla på Idrottsgalan.
Missade ju den när den var först så kollar reprisen :)

Ha en underbar dag...Kramis

Kommentarer
Postat av: Lillebror Tobbe :)

Du får ha en försöka ha en underbar dag idag :) även om du kanske har ont just nu så kommer du förhoppningsvis inte känna nånting när du väl där och få klappa på dina delfiner. :) Ha de bäst syrran, Älskar dig <3

2010-01-29 @ 05:52:32
Postat av: Marlén

Tack så mycket lillebror...och tack för att ni kom inatt. Hade sååå jäkla ont så går inte att beskriva. Brukar ju inte vara den som klagar i första taget heller men det var verkligen hemskt.

Jag lovar att jag ska ha de bra..har tagit med mig tabletter så ska det nog gå..



Vi hörs under dagen..puss å kram..Älskar dig också

2010-01-29 @ 06:25:53
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0