Bokat

Nu har jag bokat in min underbara present också.
Fick ju i 25 årspresent att jag skulle få åka till Kolmårde och få uppleva närkontakt med delfiner så nu har jag bokat det...Blev ju lite snabbare än vad jag tänkt, men fanns inte så mycket tider att välja på.
Har bokat tid nästa helg (29/1) så nu börjar jag redan bli nervös...Pirr i magen!
Ska ringa och kolla imorn så jag har gjort rätt bara och så att Jerry får följa med mig.
Måste ju ta med filmkameran och digitalkameran juh och dokumentera alltihop.



På fredagen kommer jag nog inte vara kontaktbar.
Då kommer jag nog vara himla nervös, men det kommer nog gå bra.
Det får vi hoppas i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: frida

WHAT!? jag är inte lite avundsjuk!! Det kommer blir grymt :)

2010-01-20 @ 16:57:31
URL: http://frideliin.blogg.se/
Postat av: svar till Frida

Haha..ja det känns så himla overkligt, men ska bli såååå kul. Är ju en dröm för mig...

2010-01-21 @ 00:04:09
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0