Fullt upp

Imorn är det verkligen fullt upp.
Ska ju träna som jag skrev i tidigare inlägg och sen där imellan ska jag handla mat till kalaset + tårtbottnar med mera till efterrätt. Sen blir det systemet och Ö&B.
Efter det blir det hem och lämna det och sen vidare till lokalen där jag ska ha kalaset och ställa i ordning borden som jag vill ha dom och även fixa dukningen hade jag tänkt.
Sen ska jag hem och förbereda det jag kan i mat och desert väg.
Sen blir det träningslagret och efter det hem och sortera tvätten eftersom jag ska tvätta 7-12 på fredag innan kalaset. Tur att jag sagt att kalaset börjar kl.19 så jag har några timmar till på mig.
Jerry får hjälpa mig hela dagen på fredag så allt hinner bli klart.
Är ju en del grönsaker som ska skäras och det kommer att ta tid...

Jaja, det kommer i alla fall bli skit kul sen när allt är klart och man bara kan njuta av sin 25 årsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0