Längtar..





Gud vad jag längtar tills nästa helg.
På fredag så fyller ju jag 25 år så då ska jag ha kalas för familjen och lite släktingar. Det kommer bli riktigt mysigt!
Kommer ju bjuda på tacos och dryck till maten och sen får man ha med sig det man vill dricka efter maten.
Kan inte fatta att jag fyller 25 år...gud va fort det går.
Det har ju börjat att tisslas och tasslas här hemma också så nu är jag sååå nyfiken!
Kommer säkert få många fina saker...och så en massa grattis kramar förståss :)

På lördagen sen den 9:e så är det dop för lilla Elias kl.15 i Karlskoga kyrka. Har redan ordnat med present i alla fall så den är klar. Ska bara fixa kort också juh :)
Sen på kvällen efter dopet så är det dags för Tommy att fylla 30 år och ha lite fest.
Ska bli himla kul eftersom Frida och jag ska dricka som "förr" i tiden...hihi...
Det kan gå rätt så livat till, men det ska bli såååå kul!

Söndag sen är ju ganska lugn. Ingenting planerat än så länge i alla fall.
Helgen efter sen så ska jag ha min födelsedagsfest för kompisarna. Är laddad som tusan för det kommer bli sååå kul.
Ska bjuda på välkomstdrin och sen blir det lite snacks bara...eller bara och bara men blir så mycket om man ska bjuda på mat då också. Marléns ekonomi tillåter inte riktigt det. På kvällen sen i alla fall så blir det utgång...
Svänga dom lurviga på dansgolvet med Frida & c:o var ju inte igår direkt.

Så nu vet ni vad jag ska göra i alla fall.
Ha en underbar dag...kramis

Kommentarer
Postat av: anitha mamma





Men jag då.

2010-01-03 @ 17:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0