Pyssel

Har kommit igång riktigt bra med albumet. Gör ju ett med kissarna :)
Satt uppe till kl.05 imorse, det gick inge vidare då men idag så har det gått mycket bättre.
Kul att man har nått att göra om dagarna..speciellt nu när jag har ont i ryggen och inte kan träna.
Kommer ju ha abstinens när jag inte kan träna, men lika bra att ryggen får vila ordentligt nu för såhär ont vill jag inte ha en gång till.

Idag så var mamma och pappa här och hälsade på.
De lämnade lite ljus dom de hae köpt med från IKEA, mina var ju tvät slut så nu har jag lite igen.
Orkar inte tända några nu, skulle vara mysigt men näe...Nu har jag intagit viloläge i soffan me världens underbaraste pojkvän och världens sötaste små kissar.
Kollade på Arsenal-Manchester United...går ju inte så bra för Arsenal men jag hoppas att de taggar om ordentligt nu i omklädningsrummet och gör en mycket bättre 2:a halvlek!
Kom igen nu för faaan...

Annars ikväll ska vi köpa pizza...sen ska Jerry iväg på bio och se "Snabba cash".
Jag kommer nog fastna i mitt album och pyssla lite till...

Näe nu börjar fotbollen...
Skriver mer senare....Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0