Ryggont

Usch..har nog sovit 2 timmar inatt bara.
Fick åka till akuten igår natt vid tolv för det högg till i ryggen på mig.
Hade så jäkla ont så jag grät, har nog aldrig haft så ont i hela mitt liv!
Mest grät jag nog över att det måste hända just idag när jag ska till Kolmården och klappa på världens finaste djur!

Jag har ju haft ont i ryggen från och till i 2 veckors tid, men trodde att det blivit bättre men ICKE!
Var ju i gymmet med älsklingen för ca.2 veckor sen och körde marklyft, måste ha gjort nånting fel för det är efter den övningen som jag haft ont i ryggen.

Var tveksam ända fram till kl.4 inatt om jag skulle kunna åka.
Har i alla fall bestämt mig för att åka eftersom det inte går att avbeställa och få ett nytt datum.
Går på tabletter nu så bara jag får ta dom ska det nog gå bra.
Får stanna och strecka på mig en gång i halvtimmen eller nått så får jag hoppas att det går bra.
Har fått Citadon också, men de kan jag ju inte hämta ut än så får lämna receptet hemma så mamma eller nån kan hämta det så det finns hemma i alla fall...

Nej nu ska jag packa det sista...
Det går sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0