Torsdag

Idag vaknade jag av att jag fått sms från Leklådan, var Kim som undrade om jag kunde jobba 12-18.
Så det har jag gjort idag...var ju inte så mycket att göra så man hade nog klarat sig på 2 personer, men jag tackar inte nej för nu blev det ju några timmar extra och lite mer lön..kan behövas!

Annars idag blev det lite träning också. Körde Easyline Killer idag med lillebror, Angelica och storebror.
Kändes bättre idag än förra gången..man kunde lägga upp det på ett annat sätt kändes det som för nu visste man ju vad det gick ut på :)

Nu ikväll blir det duschen och sen teven.
Har haft lite fruktstund också direkt efter träningen...fick bli 1 banan, 1 päron och 2 mandariner och det smakade smaskens!

Imorn så blir det jobb igen.
Jobbar kl.10-18 och sen blir det nog en massa mys på kvällen med världens underbaraste pojkvän...Love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0