Träning

Nu kör vi igång med träningen igen...eller har ju gjort det redan men nu fortsätter vi som vi slutade förra året.
Idag så har Jerry och jag gymmat. Körde bröst och axlar och det gick helt ok.
Hade gärna ökat på bänkpressen idag, men kroppen sa ifrån så jag fick lite ont i armbågen..suck!
Bara att ta nya tag nästa gång :)
Sen nu ikväll så var det dags att köra ett spinningpass.
Var Jocke som hade det så det var himal kul.
Hans pass går ju så himla fort...Hinner ju knappt börja ;)

Imorn så blir det gymmet. Tänkte köra Easyline också men de va fullt så då bokade jag spinning istället, men ska avboka det för hon som har det är inge bra. Får köra spinning på söndag istället.
Då är det dags för SISTA spinningpasset och sen ska de köra igång med de nya.
Kommer inte ihåg vad det heter..Kommer i alla fall bli tråkigt att man inte kan köra mer spinning juh.
Ska verkligen trampa slut på mig på söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0