Vecka 1

Nu är det vecka 1 som börjar. Har redan ett fullbokat schema känns det som.
Såhär ser min vecka ut:

Måndag: Gymmet
              Spinning
              Sola

Tisdag: Gymmet
            Bodypump
            Sola?

Onsdag: Gymmet
              Umgås med heeela familjen..Couronne turnering

Torsdag: Gymmet
              Handla inför mitt 25 årskalas
              Spinning?

Fredag: Gymmet?
            Duka i ordning för kalaset.
            Kalastime kl.19

Lördag: Dop Elias kl.15
            30-årsfest hos Tommy kl.19

Söndag: Får se om jag ens går upp ur sängen...fniss...


Nå vad säger ni?
Visst ser det ut som jag har en del att göra i alla fall.
Jag lär ju inte bli rastlös i alla fall..haha!
Nu blir det sängen, skulle ha skrivit ut lite foton, men det gick inge vidare för de fotopappren vi har är tydligen för tjocka för skrivaren för de fastnar hela tiden...suck! Får gå ner till svärmor imorn och kolla om hon har nått annat.
Måste ju fixa i ordning lite dop- och grattiskort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0