Fredag

Gud va skönt med fredag.
Har längtat som tusan att det ska bli fredag.
Idag så jobbar jag 12-19, känns bra för är ju ledig hela helgen...Lovely!
Och det bästa är att Jerry också är ledig hela helgen.

Blir grilla med nära och kära, bada och sola.
Hoppas jag i alla fall...Hoppas att solen kan titta fram även när jag är ledig!
Vill ju ta mitt första dopp i helgen..det är inte OK att inte h badat än juh!

Ikväll blir det i alla fall pizza och en massa mys med min underbara pojkvän!
Hur ser eran fredag ut då?

Kramis

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha då e vi två. Men idag börjar jag min semester!!! Ska bli riktigt gött nu! Ska iväg till Annelie sedan grilla o ha det allmänt gött, ta ngn öl och bara njuta!!



Kram

2010-07-16 @ 13:31:27
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0