Heldag

Det blev en heldag ute hos Tommy, Frida & Elias.
Först fick vi täda upp efter några ungdomar som hade varit och förstört ute hos dom inatt :(
Fattar inte varför man bara ska förstöra. Sån tur va så fick Tommy reda på vilka det var så det var skönt.
De kom ut när vi var där också..får se hur de löser det, men de ska ju i alla fall betala en del när de förstört!
Nåja...Frida och jag åkte och handlade lite så vi kunde grilla också.
Det smakade riktigt gott.
Sen kom Högga & Jenny ut med sin hund också så då åt vi ihop och sen blev det lite kubbmatcher.
Får gratulera killarna som vann till slut...Grattis! :)

Sen var klockan ganska mycket så då gick vi in en stund och sen tog Jerry och jag bilen och åkte hem.
Nu sitter jag framför datorn och Jerry vid teven.
Ska inte lägga oss riktigt än, vill ju vara lite sociala med kissarna.

Avslutar i alla fall kvällens inlägg med en bild på Elias.
Jag håller på att ge honom lite mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0