Ny vecka

Dags att jobba idag igen, men snart får jag 2 dagars ledigt i alla fall och det ska bli sååå skönt!
Passa på att ligga ute i solen och bara njuta av att inte göra nåntin.
Idag jobbar jag i alla fall 10-18, ska ev. meka lite vagn och jag klarar av det själv.
Ska i alla fall försöka så gott jag kan.

Sen ikväll kl.19 så ska jag iväg och köra indoor walking.
ÄNTLIGEN! Körde ju vbara en dag förra veckan och det är på tok för lite.
Jaja, ny vecka nya tg som sagt...Blir lite mer träning denna veckan om jag får bestämma.

Nej nu ska jag fixa i ordning det sista innan det är dags att hoppa på cykeln och sticka till jobbet.
Vad ska ni hitta på idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0