Torsdag

Idag har jag jobbat 10-19, gick faktiskt bättre än jag trodde.
Får hoppas att det går lika bra imorn också, men de gör de säkert!

Har ju hunnit med att klippa mig idag också.
Tog bara litegrann och liter mer uppklippt så nu är jag nöjd.
Vill ju spara ut håret så då var det bra att Sarah inte tog för mycket.
Tack så mycket gumman...Blev jätte nöjd!

Sen ikväll har det blivit taco mys och sen film med älsklingen.
Hade ju våran helg idag eftersom att Jerry och jag jobbar i helgen.
Nu ska jag kolla klart på slutet av filmen, sen ev. duscha...annars får jag gå upp i tid och duscha imorn.
Hmm...Får se vad jag orkar!

Bara 3 dagar kvar nu...kom igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0