Torsdag

Idag har jag jobbat 10-18.
Känns i fötterna att man gick en hel del igår.
Imorn får det bli bekvämare skor..om jag hittar några!

Har i alla fall byggt vagnar idag och mekat lite också.
Sen har vi märkt varor och plockat med dom så dagen har gått hyffsat fort.
Skönt det i alla fall.

Nu sitter jag och tar det lugnt i soffan innan det är dags för sängen.
Men det får nog dröja ett tag.
Skulle behöva duscha också, men kan inte bestämma om jag ska göra det ikväll eller imorn bitti.
Hmm...Hur ska jag göra?
Är ju skönt att få ligga och dra sig lite extra imorn eftersom jag inte är nån morgonmänniska.
Näe...nu har jag bestämt mig.
Nu ska jag hoppa in i duschen.

Vi hörs imorn kväll...
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0