Upp å hoppa

Jahapp...då var det dags att jobba igen.
Kommer bli många såna dagar nu, men jobbar bara nästa vecka och veckan därpå, sen går jag på semester.
Det ska bli sååå skönt.

Såhär ser nästa vecka ut:
Måndag 12-19
            Träna - ut å gå

Tisdag 10-18
           1-årskalas för Melker

Onsdag 12-19
            Träna - ut å gå

Torsdag 12-19
            Träna - ut å gå

Fredag 12-19


Tyvärr kommer jag inte hinna med att köra några pass nästa vecka.
Det känns riktigt surt faktiskt! Vet inte när det hände sist att jag inte ens kört nått pass i veckan.
Kanske är på tiden nu då. Får ta powerwalks istället.
Hoppas att det räcker!

Nej nu ska jag fixa mig det sista innan det är dags att åka.
Ska fortsätta ta reda på en massa varor idag på lagret!
Ha en underbar dag..Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0