Uppe med tuppen

Idag var vi uppe tidigt.
Klockan 7 så började vi tvätta, sån tur var gick det fort för var inte mycket tvätt.
Gick och la oss i sängen en sväng igen sen mellan maskinerna.

Sen har Jerry och jag varit till Aggerudsspåret och tränat lite.
Jerry sprang 4 varv (ca.1 mil) medans jag gick två varv (5 km). Kändes så jäkla skönt att få träna, har ju jobbet en del nu de senaste två veckorna och då har jag inte hunnit med nån träning.
Mmm...Riktigt skönt var det i alla fall!
Fick jag ju lyssna in min nya spellista på ipoden också. Kan säga att det funkade riktigt bra med musiken.
Fick ett litet lyckorus tror jag när jag gick där och mimade med till musiken...hihi...

Nu ska jag hoppa in i duschen.
Sen ska älsklingen och jag ner på stan en sväng.
vad ska ni göra idag då?
Kramis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0