Varning

För gnälligt inlägg!

Kom till jobbet idag och trodde att det i alla fall skulle vara mindre varor än i onsdags när jag gick hem, men icke sa nicke! Var ju varor överallt...Näe...nu ska inte chefen klaga på att andra inte gör något för det här är det han som inte har fixat! Nu har i alla fall jag och min kollega fixat det mesta, så nu är det inte mycket klart.
Kommer bli klara imorn så det blir skönt!

Nej nu har jag gnällt klart.
Ska straxt käka lite glass sen ska mamma och jag cykla och hälsa på Micke, Angelica och Melker i värmen.
Har ju inte sett lilla Melker gå än så nu är det dags.

Jerry han åker snart till jobbet.
Nu håller han på att dammsuga och göra fint här hemma.
Kan nog säga att jag är rätt så bortskämd, men brukar skämma bort honom tillbaks så jag hoppas att det jämnar ut sig i längden.

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0