Bättre sent..

..än aldrig!

Nu har jag ÄNTLIGEN bytt gardiner i köket.
Köpte ju ett par vita i Ullared, men sen var jag ju tvungen att sy dom lite eftersom de va för långa.
Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och sytt i ordning dom och hängt upp dom.
Blev väldigt vitt och fräscht i köket nu. Förut hade vi ju ett par svart/grå så kul med lite variation. Måste köpa ännu fler så man kan byta till hösten igen. Har ju öljettkappor i köket eftersom det inte passar så bra med längder.

Jahapp...vad ska jag hitta på nu då?
Nu fick jag ju lite energi igen, men verkar som den är på väg att försvinna igen.
Haha...men nu har jag ju i alla fall gjort någonting vettigt medans Jerry jobbar.
Ska ju fixa disken sen också så han blir lite extra glad imorn när han kommer hem, skönt att slippa mötas av ett diskberg när man kommer hem.

Just ja, måste ju sortera tvätten sen också för ska tvätta imorn.
Men det behöver jag ju inte göra än. Nu får det bli tv:n en stund och bara slöa i soffan.
Vad ska ni göra då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0