Farbror doktorn

På måndag så ska jag till farbror doktorn och göra lite prover.
Ska kolla ifall jag har några problem med sköldkörteln. Har säkert berättat det förut, men nu skriver jag det igen.
Får se om proverna visar någonting, det ska i alla fall bli skönt att komma iväg och kolla hur allting ser ut.
Vill ju kolla min förbränning också ifall det kan vara något "fel" med den eftersom jag knappt går ner nått i vikt trots att jag tränar flera gånger i veckan.
Så mycket som jag tränar nu och som jag tränat de senaste 5 åren har jag aldrig gjort förut så jag tycker i alla fall att det är konstigt.
Vet att det är maten som är största boven i dramat, men jag tycker inte att jag äter så förbannat illa.
Nej får se nu då om det är något fel på mig eller om jag är frisk som en nötkärna...hihi...

Som mamma brukar säga...Är ju konstigt att man besiktar bilen 1 gång om året, men man går inte till läkarn så ofta och kollar så att allt ser bra ut...Det är ju faktiskt lite konstigt, eller vad tycker ni?
Nej man borde fixa så att man får en kallelse kanske 1 gång/år eller i alla fall 1 gång/vartannat år.
Hmm...inte så dumt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0