Fredag

Idag har det varit fullt upp.
Jobbade 10-14 och sen var det bara att hoppa i klänningen och klackarna och åka bort till Bergslag för att hinna se Jerrys kusin Frida som tog studenten idag. Hann dit i alla fall så det var kul...
Sen tog Jerry och jag bilen bort till oss och ställde den där medans vi gick ner och kollade när de åkte vagn. Efter det så var det att gå hem och hämta bilen för att sen åka ut till Frida för att fortsätta uppvakta henne där.

Nu har jag nyss kommit hem.
Skönt att vara hemma nu eftersom jag inte varit hemma på 12 timmar.
Får se till att vara hemma mer imorn, känner att det behövs.

Saknar min älskling också.
Skulle gärna ha lite fredagsmys nu och inte sitta här ensam, men men...
Han är ju ledig en del till veckan i alla fall så då får de bli mys då.

Nej nu ska jag fläka ut mig i soffan.
Ha de så bra...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0